טיפות
לסבים וסבתות  
טיפות סבים וסבתות

התעמלות נשים במים - התעמלות בריאותית

הקבוצה קטנה ואינטימית וכל אחת ואחת זוכה  ליחס אישי ותרגילים המותאמים ליכולותיה ולצרכיה.
.
הפעילות  הנה הידרותרפיה  קבוצתית משולבת תרגילי  הרפיה מפנקים, הנשענים על יסודות הוואטסו (WATSU )   בצאתך מהמים אחרי השיעור תרגישי נפלא, נטולת כאבים או הפחתה בהם, רעננה וקלילה ותצפי למפגש הבא...
המטפלת הינה הידרותרפיסטית מומחית שתלווה כל אחת ואחת באופן אישי משבוע לשבוע
בקבוצות בטיפות תוכלו למצוא נשים מכל מגוון הגילאים
40+ 60+ 80+

התמדה בפעילות גופנית, מביאה לשיפור ביכולת הגופנית להפחתה בכאב ולשיפור המצב הרוח התפקוד היומיומי ומכאן באיכות החיים.


המים הם סביבה בטוחה ומוגנת והעבודה בהם מאפשרת טווחי תנועה גדולים, ירידת מתח במפרקים בכלל ובעמוד השדרה בפרט, חיזוק רצפת האגן, חיזוק שרירים, ושמירה על שיווי המשקל.

התעמלות במים להפחתת כאב:
הפעילות במים מפחיתה את הכאב, ובכך יתרון הפעילות במים ע"פ התעמלות ביבשה שכן התנסות בכאבים ממושכים, מביאה אותנו להימנע מפעילות גופנית ועלולה להחריף את הכאב - לא כך במים!
עצם השהייה במים תורמת לירידת מתח במפרקים ובעמוד השדרה הוכח במחקרים רבים כי המים החמימים משמשים כסביבה מפחיתת כאב.

הפעילות במים מומלצת כטיפול במקרים: כאבי גב, כאבי צוואר, כאבי קרסול ברכיים, כאבי רגליים, כאבי ברכיים ולהקלה על שרירים תפוסים.

התעמלות במים לשיפור הגמישות וטווח תנועה:
ירידה בגמישות גורמת לכאבים, מוגבלות ושינוי ביציבה.
המים הם סביבה אידיאלית לעבודה על גמישות וטווח תנועה, שכן הם מאפשרים טווחי תנועה גדולים וגורמים לירידה בנוקשות הגוף.
המים החמימים עוטפים ומגנים על גופנו ומאפשרים לנו להתעמל מבלי שנחשוש שיתפס לנו הגב  השרירים או כל חלק אחר בגוף.

התעמלות במים לשיפור סיבולת לב ריאה:
ניצול הקלילות במים מכוח המים להציף את גופנו והלחץ ההידרוסטטי העטף את בית החזה,  מאפשר לשפר את סיבולת לב הריאה ע"י הליכה במים, תנועה במים  וקפיצות ,תרגילי נשימה -נשיפה מעל פני המים וצלילה.
תרגילי ההתעמלות בריאותית במים מסייעים גם בחיזוק השרירים, שרירי ידיים ורגליים, ושרירי רצפת האגן, שרירי הגו והבטן, שרירי נשימה ובקיצור כל השרירים.
שיפור בכוח השריר מונע נפילות, מקטין תלות ומשפר את המראה החיצוני.

התעמלות במים לשיפור שיווי משקל:
הפעילות במים תורמת רבות לשיפור בשיווי משקל ולשיפור הקואורדינציה.
נמצא כי אנשים המקיימים פעילות גופנית נמצאים בסיכון קטן יותר לנפילות.
המים תומכים בגופנו ומאפשרים תנועות ופעילות אשר איננה מתאפשרת ביבשה.

הפעילות במים כאלמנט מרגיע
שימוש במים כאלמנט מרגיע, משחרר, תומך, עוטף, מחמם את הגוף והנשמה; העלאת המודעות של הגוף הטובל במים- לימוד עקרונות הציפה, הנשימה, ההתנגדות והשקט של המים, עבודה ולימוד היכולת של הגוף לעבור ממצב של מתח למצב של הרפיה, עבודה בתמיכה בזוגות ובקבוצה - תרגילים שמאפשרים להקשיב ולתמוך, וכן ליהנות מהמים.

ההתעמלות במים בטיפות מתאימה לסובלים ולמניעת בעיות אוסטאופורוזיס , כאבי גב פרקים ושרירים, לבעיות שיווי משקל, שיקום לאחר שברים
מקרי פריקת כתף, כתף קפואה או דלקות בפרקים, הפעילות במים משפרת ותומכת במקרים כגון קריעת גידים ורצועות, היתפסות שרירים, בעיות עמוד שידרה, פריצת דיסק...
ולכל אישה אשר רוצה לשמור על גופה ויכולותיה.

לסיכום, התעמלות בריאותית במים, משפרת את התפקוד היומיומי, את מצב הרוח המשפר ואת איכות החיים.

את מוזמנת לקפוץ אל המים איתנו ולחוות את השינוי בעצמך

 



לקוחות ממליצות על התעמלות במים לנשים

 

שם החוג: התעמלות בריאותית במים לנשים
מספר מפגשים: שנתי מתמשך
משך מפגש: 60 דקות
מס' משתתפים: 10


לצפייה בשעות הפעילות   ליצירת קשר